I ett paket på posten

Förra veckan klickade jag hem denna tee från Acne - Köpte den gjorde jag hos Bubbleroom eftersom de hade skickat en rabattkupong på 150 kr till mig, passade perfekt

Det står att den ska vara off white i färgen men den är snarare lite svagt puder rosa. Tänk er jag världens minst rosa tjej äger nu en rosa t-shirt

Modellen är lite härligt slapp upptill och lite smalare nedtill. Jag är inte den som är överförtjust i tryck, men det här känns enkelt och stilrent, då gillas det!



 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, varför fick du rabattkupong, speciel eller är de för alla? :)

2010-07-01 @ 11:55:20
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/
Postat av: Elin

Undrar det samma ang. rabatten :)?

2010-07-01 @ 19:17:40
Postat av: Camilla

Sabina & Elin: Det var en personlig rabatt som de mailade till mig

2010-07-02 @ 06:35:55
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0