Snart helg

Sista jobbdagen den här veckan, känns lite konstigt att jag snart har semester. Det är ju lön idag också, så trevligt det hade jag nästan glömt bort. Jag har kikat på en del kläder som jag nog ska köpa, lite till den kommande hösten kanske

Semesterplaner: Vi har bokat 2 nätter i Göteborg, igår pratade vi lite om att vi kanske skulle passa på och boka hotell någonstans på vägen så vi är borta i 3 nätter. I helgen ska jag nog kika runt lite efter vad det kan bli. Någon som har något bra förslag på en trevlig semesterort mellan Norrköping och Göteborg?

Igår då: Huset på den lilla tomten var för litet. Fast egentligen var det inte kvadratmeter som gjorde att det blev för litet utan mer förvaringsutrymmen, liten tvättstuga och sådana saker. Annars var det ett väldigt trevligt litet hörnradhus. Vi letar vidare. Badet, det var skönt med ett kvällsdopp, men det är lite svårare att komma i vattnet nu när det inte är 30 grader ute längre. Men i kom jag och låg där och plaskade en stund. Efter det blev det en mjukglass med varm fudge på Halvars, mums

Nu: Måste göra mig klar och jobba sista dagen innan helgen
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0