Tillbaka i stan

Min lilla minisemeter den helgen är nu över, tillbaxs till hettan i stan istället. Jag kommer iof befinna mig på ett betydligt svalare kontor men jag vet om den härliga värmen utanför mitt fönster. De jag tycker synd om och oroar mig för nu är mina svansar, det är för varmt för dem, stackare... De ligger mest på golvet och sover :( Extra vatten och öppna fönster är för tillfället det enda jag kan göra

Igår köpte Annica och jag glass när vi solade. Glass är för mig något socialt, inte ett måste men väldigt trevligt. Precis som förra veckan i Båtsholm var jag inställd på att äta B&J, precis som förra veckan så fanns den inte. Istället köpte jag mig en Magnum Gold, ganska gott överdrag, men för mycket vaniljglass för mig och för lite "fyllning" av kolasås. Det blev nog en gång ingen mer gång för mig. Men som sagt tidigare så är jag ingen glassfantast, så det finns säkert de som tycker den är supergod



Glass måste ätas fort när det är 30 grader varmt ute - Jag var för långsam och det lossnade en del guld och hamnade på min mage, lite glitter blev det allt
 

Kommentarer
Postat av: Beata

Men läskande gott ser det ut! Ja, visst är det olidligt. Måste köpa mig en fläkt :)

2010-07-12 @ 08:22:21
URL: http://beatas.se
Postat av: Anonym

vi funderade på hur den smakade i helgen, nu fick jag bra uppdatering:)

2010-07-12 @ 08:43:33
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: delinda

har inte smakat den ännu, synd att det var lite kolasås. kram

2010-07-12 @ 09:54:59
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Lina

Hej,

ett tips.

Jag brukar faktiskt duscha mina katter i svalt vatten när det är riktigt varmt. De är inte överförtjusta, men hatar det heller inte. De blir svala ett tag och får också lite att aktivera sig med- slicka sig fina igen.

Jag upplever att våra katter blir gladare och piggare av detta:)

2010-07-12 @ 11:18:43
Postat av: Annis

Jag har bara en fråga.. Undrar om du tycker att clogsen från Moheda är normala i storleken och om du vet vad modellen heter? De är snygga!:-)

2010-07-12 @ 12:51:03
Postat av: sarase

men Camilla då! Glass som är så gott ;) Men jag är inte galen i glass som jag va förr. Tycker bara det är gott med glass när man är riktigt sugen och då blir det oftast i stora lass :) KRAM!!

2010-07-12 @ 17:48:34
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Camilla

Beata: Vi köpte en fläkt igår! Svalkande

Karin: Yes

Lina: Mina skulle fly om jag tog duschen

Annis: Ja jag tycker de är normala, vet inte vad modellen hette. Nilson hade bara en

Sarase: Små mängder är gott :)

2010-07-13 @ 10:36:02
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0