Garderobsfynd

Idag har jag fyndat i min egen garderob, kan det bli bättre?! Gratis är det också. Jag har varit på en liten jakt efter ett par träklackar men inte riktigt hittat några som jag fastnat för. Vad tror ni fanns i min garderob? Jo ett par träklackar, i kilklacksmodell dessutom som är min favorit skomodell



Sen hittade jag en sak till när jag tittade tillbaka lite här i bloggen - Jag har velat köpa en tröja, linne, topp eller klänning i blått. Det behöver jag inte heller fundera på längre, den här ska finnas i min garderob



Nu ser jag en sak till, de där skorna är också ett par klackar i trä. Där ser man - 3 fynd i garderoben! Någon mer som hittat nåt trevligt i sin egen gardrob?
 

Kommentarer
Postat av: syster!

Vad fin i håret du är, mörkt denna gång;)

2010-06-18 @ 16:48:49
Postat av: Camilla

Syster: Det är en jätte gammal bild :)

2010-06-19 @ 07:52:53
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0