God Morgon ny vecka

Det är Midsommarvecka nu, kortvecka med ledig fredag för mig. Hur är det för er, har ni ledigt på fredag, eller har ni kanske börjat er semester?

Idag efter jobbet ska jag till gymmet, vägning, mätning och genomgång av mina mål väntar. Tyvärr tror jag inte att jag har lyckats så bra på alla delar... Min självdiciplin = 0! Men det ska bli ändring, jag har ändrat mitt kort så jag även kan träna på kvällarna, inga ursäkter räcker både för morgon och kväll

Eventuellt ska vi på en husvisning också, den tredje på två veckor. Nu hoppas jag att det här huset har lite mer av det vi letar efter. Men har det inte det så är det alltid trevligt att se andras hem och få lite ny inspiration

Jag har börjat dricka snabbkaffe på morgonen, började idag. Fast jag gör på ett lite annorlunda sätt, för er som gillar cafe latte tycker jag ni ska testa det här. Både väldigt gott och billigt. Jag värmer en mugg med mjölk i micron och sen blandar jag i två stora teskedar kaffe, bara att röra så är det klart



Gevalias tycker jag har god smak, lagom stark och det viktigaste ingen besk eftersmak
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Allt som går snabbt och är gott är välkommet på morgonen:)

2010-06-21 @ 08:51:06
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Camilla

Linda: Jag håller med dig!

2010-06-21 @ 12:03:25
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0