Hemma igen

Sitter här och känner mig helt slutkörd! Jag slutade tidigt idag och åkte till min frisör för en rejäl uppfrächning av håret, klart nu, fint blev det. Sen åkte jag och Christian ut på en liten tur, vi körde lite fel, sen lite mer fel, sen kom vi fram, så det kan bli...

Tror jag är trött för jag har svårt att sova när det är ljust (blir det både morgon & kväll nu på sommaren). Det fungerar bra ett tag, sen bara försvinner alla krafter på en gång. Jag tänkte först följa med till Bishop, men ångrade mig och ska ligga i sängen och titta på tv istället, vem vet jag kanske slumrar. För om det är något som är sövande så är det tv'n

Hur går det med sommar rea shoppingen? Jag har inte köpt något, ganska ovanligt för mig, det brukar alltid finnas något jag spanat på. Jo det fanns en klänning jag gärna ville ha, men min storlek tog slut innan jag hann köpa. Jag har blusen i samma modell och den är en favorit så jag hade tänkt mig en svart klänning


             Bild lånad från Whyred
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0