Kvällen

Det blir bio ikväll, tillsammans med Annica och Cicci ska jag se förhandsvisningen av Tuva Novotnys nya film "För kärleken". När Annica frågade om jag ville med tänkte jag att egentligen inte gillar romantiska komedier men att det alltid är trevligt att träffas. Jag hade visst förutfattade meningar av att jag läste namnet på filmen. Såhär står det på SF's hemsida - den låter ju hur bra som helst,

"En berättelse som väver samman fyra skilda livsöden - Moses, Karins, Francis och Bosses. Under en helt vanlig dag ställs de inför till synes triviala val utan att inse att beslut som förefaller banala i stunden, helt plötsligt kommer att visa sig vara livsavgörande och våldsamt förödande när deras vägar korsas."

Sen är det är inte heller en romantisk komedi utan en drama film


                                     Bild lånad från SF
 


Kommentarer
Postat av: Beata

Oh, du måste berätta om den var bra sen! Ha en mysig kväll.

2010-06-23 @ 21:16:21
URL: http://beatas.se
Postat av: Eglin

hej!! haft mycke att göra, därför inte svarat.. men ja ska försöka att komma ihåg o köpa en till dig! ;) KRAM

2010-06-23 @ 22:40:59
Postat av: Camilla

Beata: Den var bra, riktigt bra! Kommer mer om det

Eglina: Tack :)

2010-06-24 @ 06:44:31
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anette

Tänkte just fråga hur den var men ser att du redan svarat. Ska nog ta och se den...

2010-06-24 @ 23:07:36
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0