Semesterdag

I dag har jag semester, en liten dag, men jag känner att den betyder ganska mycket. Det ska bli en sån där "Jag tar hand om mig dag"

- Träna 7.15
- Funderar på att gå en promenad efteråt
- Sola, i parken eller på balkongen
- Lite shopping

Vad tror ni, kan nog bli hur bra som helst!

Lite om filmen igår när jag ändå sitter här och skriver,
Det var absolut ingen kärlekskomedi, så långt ifrån man kan komma snarare. Den var gripande, den var bra och när den har premiär, gå och se den! Annorlunda film, man tänker ganska många tankar därinne i biosalongen

Nej nu ni måste jag till gymet!
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt med lite egentid!

2010-06-24 @ 23:06:12
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0