God Morgon Semester

Ahh jag har semester idag, helt underbart med en semesterdage en Tisdag. Det blev så mycket saker som skulle fixas idag så jag tog en dag ledigt istället för att försöka pussla ihop arbetstiden. Idag är en sån där "Ta hand om mig själv" dag. Jag och Skrållan sov tills vi vaknade, inte så länge kanske skönt var det. På lunchen ska jag till Frida på Hårboden i Söderköping och bli fin i håret, det ska bli lite färg i botten och lite toppar ska klippas. I eftermiddag ska jag till Eglina på Hårgänget här i Norrköping och få mina naglar fixade. Underbar dag och solen lyser utan ett moln på himlen

Någon som är bra på att tyda drömmar? Förra veckan drömde jag två nätter om blixtar. Det var blixtar som jagade mig, blixtar som var elaka. I natt drömde jag om blixtar igen, den här gången var det bara en blixt, det var blå himmel, jag och några flera var i skogen, vi såg hur blixten slog ner längre bort och hur det började brinna, plötsligt i luften såg vi en häst som kom flygandes (inga vingar eller så) under hästen hängde en liten pojke. De lanade bredvid oss, ambulans och många andra människor kom, allt gick bra. Märklig dröm...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0