Igår

Missade visst att lägga upp en bild på vad jag hade på mig igår. Det blev en fika med Erika och Kristin direkt efter jobbet sen la jag mig i sängen och kollade på "Fuskbyggarna"

Jag är himla glad att jag jobbar som inköpare och är lite van vid att läsa avtal. Visst det är jätte synd om de som blir utsatta för dessa idioter till entreprenörer men igår hade familjen anlitat ett företag utan F-skattsedel och förra veckan hade den familjen gått med på en betalningsplan med 10% per vecka, men det saknades motprestationer i avtalet från entreprenörens sida

Ska jag nån gång i mitt liv bygga ett hus så skriver jag inte på något sådant! Jag skulle inte ens gå till en frisör som inte hade F-skattsedel och ska jag betala för något så ska det finnas ett skäl till det

Men så bra att ett program som Fuskbyggarna finns så alla dessa säkert ganska vanliga problem kommer upp till ytan. För när det kommer problem så står vi privatpersoner där som små myror mot de stora företagen
 
          
¤ Nudefärgad blus från Gina ¤ Tights från Dagmar ¤ Boots från Acne
  

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥ gravid igen

O vilken snygg dagens!:) Me like!



har en fråga till dig söt, acne siden blusen hur tycker d att den är i size? prövade en 36:a igår men axelkanten var lite långt ner...men tror de ska va så:) Hoppas du får en fin dag!KRAM

2010-03-11 @ 07:35:20
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Emmah's Closet

Vilken fin blus!:)

2010-03-11 @ 07:42:43
URL: http://emmahscloset.devote.se
Postat av: Emelie

Tack =) Föressten...

Fredagen den 19/3 kommer The World att annordna en bloggfest med bl a Tyra som värdinna, Vi skulle gärna vilja skicka en inbjudan till Dig, om du har möjlighet att skicka din adress vore vi tacksamma, om du har vägarna förbi mitt jobb D&Company på Linden så kan Du hämta en inbjudan (från och med på¨tisdag) direkt på plats där

MVH

2010-03-11 @ 10:37:33
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Camilla

Rövarmamman♥ gravid igen: Tack! Jag tycker blusen är ganska normal i stl, kanske lite stor. Jag har 40 men skulle kunna köpt 38

Emmah's Closet: Tack! Ett budgetfynd

Emelie: Åh så roligt!

2010-03-11 @ 19:19:26
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0