Nyss hemkommen

Eller egentligen var det en timme sen, men det känns som nyss. Vi har varit och kollat på ett hus, inget för oss dock, någon annan kanske blir väldigt glad men det var för många saker som inte var i vår smak

Hemma här hos oss fixade jag laxsallad för andra dagen i rad. Det var så gott igår och dåligt med inspiration idag så det blev samma, smakade hur bra som helst

Igår var jag och hämtade ut ett paket från Bubbleroom - Första gången jag shoppar därifrån, det fungerad bra och paketet kom på ett par dagar. I fanns denna kavaj från Vila som jag har tipsat om tidigare



Det är en ganska tjock kavaj, kan bli lite varm inomhus men kommer bli perfekt som ytterplagg. Nu är det bara lite vårvärme som saknas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0