God Morgon det är redan Torsdag

Oj oj vad veckan går fort - Den rent av bara rusar förbi. Men idag känns det lite bättre med min stressade hjärna

Jag fick saker gjorda på jobbet, när det går framåt så blir jag nöjd. Jag gick på stan i ca 30 min efter det sista mötet, det jag skulle göra vara att köpa den svarta blusen från Sisters men den var slut :(



Sen köpte jag mig en hårfärg, jag vet borde inte hemma färga, men det gjorde jag och nu har jag nog ljusbrunt lite rött hår, tyckte inte riktigt att prov slingan såg ut så, men men, jag ska till Frida om några veckor hon kanske får rädda mig då

Här hemma förberedde vi för tapetsering av sovrummet som komma ske idag. Vet ni hur mycket damm det finns bakom en säng på golvlisten? Om ni inte vet tycker jag ni ska dra fram er säng och kika

Känlsan är att om något bara händer så släpper stressen lite. Stress för mig är något jag inte kan påverka, något som väntar eller liknande. Inatt sov jag en hel timme längre till 04.30, underbart eller hur ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0