Titta här



Igår eftermiddag/kväll var det fullt upp här hemma - Pappa och en av hans vänner hämtade mig på jobbet, sen åkte vi hem till lägenheten och började projektet Tapetsera om fondväggen i sovrummet. Det blev klart och alla möbler är på plats igen

Tapeten blev jag himla nöjd med, den är lite svagt mönstrad i både randigt och rutigt, men så svagt att den ändå nästan uppfattas som enfärgad. Den har lite struktur på ytan och är lite tjockare. Färgen är fortsatt brun, men innan var det verkligen brunt, tapeten är mer grå brun

Nu sitter jag här och väntar på att ev rörmokaren kan komma innan jag går till jobbet - Men det lär väl inte hända. Jag ska sätta upp en lapp på dörren och påminna om att de inte får gå in innan jag har kommit hem. Undrar om man kanske skulle varna för den farliga hunden eller nåt ;)

I eftermiddag är det städdag på jobbet, kul att de får ihop alla att hjälpas åt!
 

Kommentarer
Postat av: Mikalfatima

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 11:36:35
URL: http://mikalfatima.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0