Vecka 46

Tycker ni att jag är frånvarande? Inte alls va? Fullt upp med den där för tillfället väldigt röriga lägenheten och tissetassarna som bor hemma hos mina föräldrar. Men tapeterna ska förhoppningsvis vara uppe på Torsdag kväll och taken färdigmålade. Sen återstår bara att få upp lister, ställa tillbaka möbler och fixa till allt! Det känns så bra att vi har anlitat en riktig målare för projektet hallen och vardagsrummet, tänk vilken tid det här hade tagit om vi gjort det själva! Han jobbar på hela dagarna

Nu till något helt annat,
Jag tycker det är lite svårt att hitta snygga jackor och kappor - Framförallt jackor, många är väldigt korta och funkar inte när det är lite kallare ute. Något jag tycker är snyggt är bomerjackan, men jag har inte hittat någon mer än Acnes Hydra, som jag tycker är lite dyr. Men nu har jag hittat en annan, hos Monki, betydligt billigare


                                                   Bild lånad från Monki
  

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

snygg!

2010-11-19 @ 16:50:21
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Alexandra

SNygg! Men åh, jag är väldigt sugen på den där Hydran... Att den ska vara så dyr :(

2010-11-20 @ 08:24:10
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0