Ditten och datten

Usch vilken dålig uppdatering av mig! Men jag har ju liksom inte gjort något speciellt, mest jobbat. Igår hade jag en trevlig kväll hemma hos Kristin med Erika och Leia. Vi blev bjudna på jätte god thaigryta och sen blåbärsefterätt, så vi såg ut som tre blå smurfar i munnen. Och vad jag saknar träningen, en helt ny känsla för mig... Men de öppnar igen på Måndag som tur är!

Jag tror jag har drabbats av höst stress - Kan man ha det? Jag är stressad över att hösten snart övergår i vinter och det är nedräkning av det här året. Veckorna bara susar förbi och jag hinner inget alls... Nej fy vad jag är trött på att känna såhär, hoppas det blir bättre när vintern kommer, haha

Idag ska här iaf göras en hel del - Jag ska åka till en färgaffär och inhandla alla nya tapeter. Äntligen har jag hittat en som kommer passa så bra i vardagsrummet som en fondvägg. Det var inte så lätt, vårt vardagsrum är ett hörnrum med en del snedtak eftersom vi har en vindslägenhet. Det blir lätt för mycket olika fält, gjorde den missen i sovrummet en gång. Men den jag har hittat nu tror jag blir perfekt, annars återgår jag bara till det vi hade bestämt innan. Vet bara inte till vilken affär jag ska åka, det finns en del rabatter att använda :)

Nu ska jag sluta skriva det här "dagboksinlägget". Men innan så ska jag visa er vilken fin blus jag hittade hos Topshop när jag gjorde en liten webshops runda här i morse (det blir så sällan numera, tyvärr)


                                                               Bilder lånade från Topshop

Snygg modell, gillar snake mönstret massor, och kolla den fina skärningen i ryggen!
 


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Snygg! Hoppas ditt paket kommit fram,annars borde du få det på Måndag:)! Grattis till huset btw,såå kul ju!:)!!



Nu har jag en ny spännande tävling på min blogg där du kan vinna en lyxig goodiebag! Kika gärna in och var med.



Kram & trevlig Weekend!

2010-10-30 @ 16:34:53
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0