GodMorgonPåEr

Jag vaknade halv sex och kunde inte somna om - Tur att det är arbetsdag och inte helg! Nu har jag suttit här vid datorn och läst lite favorit bloggar och druckit ännu en banan/hallon/blåbär smoothie, gott som bara den. Igår gjorde jag mitt tolfte pass på gymet på 4 veckor - JIPPI! Men det komiska är att jag har verkligen pusslat för att få in en del av de här passen sen jag fick veta att de har stängt 28-31/10. Men igår på gymet fick jag veta att utmaningen var förlängd med 3 dagar i November... Så nu tänkte jag faktiskt fixa 14 ggr under utmaningens tid, mån och ons nästa vecka :) Jag behövde verkligen detta, något som gjorde att jag faktiskt gick till gymet, nu tycker jag det är kul och känner stor skillnad på hur min kropp mår

Nu ska jag göra mig klar för jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0