Good Morning

Visst är det en bra morgon, en jätte bra morgon! Jag vet faktiskt inte riktigt varför men det är så det känns Det är torsdag vilket innebär snart helg, jag har hunnit med mycket den här veckan och allt känns liksom bara bra

Igår var jag på gymet och körde det första av mina 12 pass jag ska klara av tills 31/10, det kändes riktigt riktigt bra och roligt att träna igen. Imorgon innan jobbet är det dax igen, de stänger 16 på fredagar så jag måste få det gjort innan jobbet

Jag har satt upp ett litet mål här för hösten - Jag ska gå ner totalt 8kg, första (del)målet är 5kg och sen ska jag försöka tappa 3 till. Eller inte försöka jag ska gå ner dem! Jag har väldigt länge släpat runt på kilon som jag inte alls trivs med och nu ska de bort! Det här med en kickstart från helt otränad till 12 träningspass på 3,5 vecka känns som att det kommer få igång mig med träningen

Sen vet jag att jag inte kan leva utan choklad och annat gott, jag kommer absolut inte sluta äta sånt som jag vill äta men jag ska försöka göra det mer sällan och i mindre mängder. Sen kanske jag också får inse att en extra chokladkaka får innebära en långpromenad
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska precis som dig börja min kamp mot de där jäkla extra kilona! Fr.o.m. mån 11 okt då jäklar blir det "all in" med annorlunda kost & mer motion/träning. Lycka till med din viktminskning! Du är verkligen på G med träningen =) Mvh Anna

2010-10-09 @ 13:04:31
URL: http://ako.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Anna: Tack! Lycka till du också

2010-10-09 @ 16:39:08
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0