Härlig färg


                                       Bild lånad från Selected Style

Jag tror den här klädtorkan jag har haft har börjat släppa - Hittar till och med kläder i min egen gardrob som jag har plockat fram igen!

Tyvärr missade jag helt Käthes shoppingtips igår, Selected Style hade 40% rabatt på ex Dagmar... Typiskt att jag hade en datorfri dag just igår...

Den här tröjan hade jag beställt direkt om jag hade sett erbjudandet - Vanlig vardagsmodell med härlig höstig röd/orange färg, sen har den en väldigt fin detalj i ryggen, en dragkedja

Lite ledsen är jag allt - Den hade platsat bra i min gardrob
 


Kommentarer
Postat av: delinda

fin färg och modell!

2010-10-04 @ 22:24:43
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0