Igår - Idag

Först Igår
- Jag jobbade såklart som jag alltid gör, dagen bestod mest av möten. Vad jag gillar när man har bra möten, när jag känner att alla medverkar i mötet och man kommer fram till saker, både bra och dåliga som går att förbättra

- Privat så pratade jag med två helt olika företag om två helt olika saker. Det ena retar upp mig så mycket och det känns som en never ending story som har pågått länge. Det är bara det lilla sista kvar. Men den här gången ställde jag ett mycket litet motkrav för två veckor sen, det var något väldigt simpelt men jag har inte fått svar. När jag ringde igår påpekade jag att jag behövde ett svar för hur kan jag annars veta att det stämmer? Svaret jag fick var "ja självklart har vi info vi håller inte på med luftfakturor"... Men varför kan jag då bara inte få ett mail med infon?
- Det andra företaget pratade jag lite med och ska jag träffa nästa vecka. Vi får väl se vad de säger och hur vi väljer att gå vidare. Just nu så hoppas jag inte på för mycket, men kanske lite mer än vad jag hoppades på för något år sen

- Igår kväll var jag hos min mamma, hon har opererat ena knät, de har bytt ut allt där inne och hon är ganska orörlig. Min pappa skulle iväg på en sak så jag åkte ut och åt kvällsmat och tittade på tv tillsammans med mamma

Nu Idag
Det är Fredag, alltid lite magiskt. Jag har så mycket papper på jobbet som behöver sorteras. Jag känner faktiskt att jag har tid att ta tag i det lilla projektet. De ska sorteras i nummerordning och sen sättas i rätt pärmar. Lite som att städa garderoben typ. Ikväll är jag nog hemskt sugen på att äta sushi, hoppas Christian vill det också ;) Nu ska jag borsta tänderna och blåsa håret
 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du får en härlig fredag, att papperna bilr sorterade och att du får sushi ikväll :)

2010-10-01 @ 08:31:22
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Kristin

Spännande! Det får du berätta mer om på torsdag hos Erika =)

Ha en fin helg! Kramkram

2010-10-01 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0