Lördags shopping

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera. Det har kommit så mycket annat i vägen. I Fredags kom vi inte hem förrän mitt i natten, vi hälsade på ett par vänner och blev kvar. Igår styrde vi här hemma för fullt, när vi väl börjar kika runt på vad som behöver fixas så vill jag liksom gör allt på en gång! Slutade med att vi var klara och jag gick och la mig i två timmar sent på eftermiddagen

Men vi hann också med en liten stund på Ingelsta shopping - Jag lyckades budget shoppa i två butiker. Det är inte alltid jag tycker billiga kläder uppfyller mina krav, men den här gången så!

Jeansen köpte jag på Cubus, smala ben och lite högre midja, priset var kanon, 199 kr. Jag satt i bilen och hem och funderade och kom fram till att så billiga jeans har jag nog aldrig hittat som passar mig. Det enda lite mysko med dem är att jag brukar ha stl 40 och i dessa har jag 36. Det slutade med att jag i provhytten hade med mig 42, 40, 38 och 36. Mjuka och sköna är de!



En längre mjuk tröja i mullvadsfärg köpte jag på Gina. Jag har sett den förut men inte köpt den och trodde faktiskt att den var slut, men där hängde ett par kvar. Den är inte ett dugg sticksig vilket är väldigt viktigt för mig


 

Kommentarer
Postat av: Beata

Mysig tröja!

2010-10-03 @ 12:53:41
URL: http://beatas.se
Postat av: Elin

Jodå vi har haft det jätteskönt! fanns inte så mycket att göra men det gör inte så mycket när man bara är där en vecka, då får man inte dåligt samvete för att man bara ligger på stranden :P

Kram

2010-10-03 @ 18:08:55
URL: http://www.eliins.se
Postat av: delinda

vilket bra pris =)

mysig tröja!

2010-10-03 @ 20:45:40
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Maria

Är det jeansen en heter Friday?

De är de enda billiga jeans som sitter bra på mig. Toppen att de finns i två benlängder! :)

2010-10-03 @ 21:36:16
Postat av: Becca

vilken fin o mysig tröja :) perfekt nu till hösten.

2010-10-10 @ 22:51:39
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0