Ny vecka

Den här veckan känns lite pirrig - Många saker ska hända! Först idag ska jag egentligen förbi banken under dagen, men vi kom fram till en sak i Fredags och jag ska istället ringa och prata med vår bank tjej och se om det går att göra på ett annat sätt. Ni vet banker, antingen får de låna mina pengar och jag får nästan ingen ränta alls, eller så lånar jag deras pengar och får betala massor ;) Det måste göras på bästa möjliga sätt! Senare idag efter jobbet ska vi ha ett litet telefonmöte med ett företag, vi har förbrett oss i helgen och nu känns det helt ok

Sen ska jag ringa och boka ett möte idag också, vet dock inte vilken dag det blir - Men när det mötet är avklarat så ska ni få veta mer. Fy vad jag är nervös känner jag nu! Fast inte på ett dåligt sätt utan ett bra sätt

Förresten ang. min träning - Det går så bra! 3 pass förra veckan och 3 pass veckan som gick. Gör jag 3 pass denna vecka och 3 pass nästa vecka så är allt ok och jag har klarat utmaningen. Nu bara håller jag alla mina tummar för att ingen äcklig förskylning lurar... (Jag kände av den i Lördags, men den försvann sen) Vilken skillnad bara 6 pass på gymet har gjort, jag har mer styrka och bättre kondition

Hoppas ni har en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Det låter onekligen spännande detta!:) Good Luck och hoppas vi får vet MER snart;)



Kram!

2010-10-18 @ 09:20:29
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Camilla

HannahSthlm/Johanna Törnqvist: Det är så spännande! Tror faktiskt ni får veta mer ikväll

2010-10-19 @ 06:51:53
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0