Nytt till hemmet

Jag finns kvar här i bloggvärlden, jag har inte gett upp eller slutat. Jag har bara haft en liten micropaus här i helgen, jag har styrt med så mycket annat och inte viljat slå på datorn

Just nu sitter här och hittar lite smått och gott till hemmet på Ellos. Vi har tvättat fönster här hemma i helgen och jag blev sugen på lite nytt fast vi så småningom ska sälja och flytta. Ellos ger just nu 25% rabatt på hela beställningen

Till vardagsrummet har jag utgått från ett par Georg Jensen ljusstakar med olivgröna ljus vi har - Ibland gör det lilla så mycket!



Ett par kakigröna panel längder i linne...
          
...och till det kuddfodral också i linne

Det ser ut som att den kan vara lite olika nyanser - Hoppas inte för mycket skillnad... Fodralen finns i outleten, jag chansade och beställde dem. Passar det inte alls får jag helt enkelt skicka tillbaka dem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0