2010-09-25

Det är Lördag, det är helg! Jag satte inte ens på datorn när jag kom hem igår, jag var helt slut i mitt huvud. Jag hade en väldigt pressad eftermiddag som mest slutade i en liten soppa (tror jag). Jag var så frustrerad på att man inte alla gånger kan styra över andra och deras beslut och irriterad på mig själv som inte förstod var det började braka hän redan förra vecka. Ibland är jag nog lite godtrogen och litar fullt på alla... Jag trodde jag hade lärt mig men tydligen inte

Nu är jag på bra mycket bättre humör och titta vad jag vaknade av - Ett mms från Christian som är ute och fiskar hela dagen. Han och ett par kompisar håller i en fisketävling två gånger per år och i dag är det höstens tävling


Hösten är verkligen så vacker!

Nu på förmiddagen ska Cicci komma förbi med duffeln hon köpte till mig i Stockholm. Jag visste inte att hon skulle komma till Norrköping den här helgen, det blev en glad liten överraskning!
Sen ska jag till Hageby Centrum och möta upp Kristin - Vi ska äta lunch och förhoppningsvis gå i lite butiker. Jag har bara varit på Hageby Centrum två gånger, de har byggt ut så mycket och det är så stort

Jag känner att det här kommer bli en bra dag och inget ska få förstöra den känslan!
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så trevligt att jag kan ge dig små glada överraskningar ibland! ;)

2010-09-26 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0