A thought

Igår fick jag en idé, det var någon som sa något - Något som jag faktiskt inte hade tänkt på. Nu i efterhand kan jag tycka att det borde jag väl ha tänkt på. Men i en del situationer är det svårt att komma ifrån invanda tankar

Den här idéen kan bli sjukt bra och väldigt enkel - Resultatet kan göra att mycket ändras!

Men vilken bra idé det är! Nu får vi bara hoppas att några nappar på den. Första steget idag blir antingen ett besök på ett företag eller om jag har ont om tid ett telefonsamtal dit

Soon to be continued!
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja jag vet.. Jag ska kämpa vidare och ge gärnet på att försöka klara det!

2010-09-30 @ 08:10:46
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Linda

Spännande hörru!

2010-09-30 @ 17:59:48
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Maria

Låter spännande! Hoppas du kan berätta mer snart!! :)

2010-09-30 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0