BRA BUS

Jag är lite försiktig med att sola solarium - Visst solar jag ibland men väldigt sällan om man jämför med för 10 år sen. Istället försöker jag hitta bra Brun Utan Sol produkter. Nu när hösten och vintern närmar sig så ville jag köpa en BUS som är till ansiktet eftersom det är det man ser mest. Sen tycker jag helt klart att spray är det bästa, det blir jämt och torkar fort. Tyvärr (enligt mig) så är de flesta spray jag testat färgade, jag tycker bara det blir kladdigt och fläckar på kläder

Men nu har jag hittat en jag vekligen gillar! Lorèal Sublime Bronze - Den är ofärgad och sprayen är väldigt fin så det blir inga prickar. Jag sprayar på kvällen, vaknar på morgonen och ser mycket frächare ut

Det finns även en kroppspray - Den har jag testat innan och den är också väldigt bra


                      Bild lånad från Lorèal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0