Sätt en knut på den

Igår efter jobbet blev det en vända på stan tillsammans med Annica, vi hämtade ut ett par biobiljetter och åt en god sallad på Paus. Innan dess hade jag shoppat loss lite, två linnen på JC (måste bytas tog för stor storlek), en blus på Åhléns (för kort över axlarna måste lämna tillbaka el byta)...

...och sen köpte jag denna beige/grå transperenta topp/blus eller vad man ska kalla det på Monki. Modellen ser väldigt "hängig", men det går lätt att fixa till med en knut




Det blir nog den idag, jag har lite klädtorka/dålig fantasi just nu känner jag. Jag trodde att det skulle hjälpa attt städa garderoben i Söndags, att inspirationen skulle komma tillbaka. Men icke, synd, jag gillar ju hösten mest av allt. Ja ja den kommer nog tillbaka snart

Nu ska jag klä om och borsta tänderna sen ska jag kila iväg till jobbet
 


Kommentarer
Postat av: becca

Åh vad fin den var :) verkligen urläcker!

2010-09-28 @ 23:53:39
URL: http://rebfre.se
Postat av: Camilla

Beccca: Visst är den! Jag köpte den direkt

2010-09-29 @ 07:29:40
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0