Soffläge

Vi sitter här hemma i soffan, äter lite nötchoklad och jag dricker Ramlösa Rabarber. Det är Idol på tv'n, men var har alla roliga urusla tagit vägen - De som jag alltid har suttit och skrattat åt i de första avsnitten? Nu är det antingen bra killar/tjejer eller helt vardagliga... Nja jag tycket det var roligare de andra säsongerna

Jag ska nog förflytta mig till badrummet och borsta tänderna istället. Kan ni förresten svara på detta - Kan man utveckla allergier som vuxen, är det normalt? Den här sommaren har jag blivit överkänslig mot myggbett, de blir som stora hårda bölder, läskiga. Och för någon månad sen började jag märka att när jag har ätit choklad med nötter i så kliar det massor i mitt tandkött, skumt... Därav tandborstningen
 


Kommentarer
Postat av: elin

Hej! Pratade med Sara om Glitzys bloggfest på fredag och hon sa att det var okej att jag var med er innan och åkte dit tillsammans med er då jag inte vill åka ensam :) Hörde att ni skulle hålla till hos dig innan så jag tänkte bara säga hej så du har lite koll på vem jag är! haha :)

2010-09-08 @ 21:12:46
URL: http://elinwahlberg.se
Postat av: Anonym

Ja det tror jag, har hört att allergier kan utvecklas ju mer du utsätter dig för det du inte tål.

2010-09-08 @ 21:45:17
Postat av: Molly

Det var jag ovan ;-)

2010-09-08 @ 21:45:57
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Sanna

Allergier kan man utveckla när som helst i livet har jag hört. Läskigt med tanke på att man helt plötsligt kan få en allergisk reaktion av något man brukar tåla.

2010-09-09 @ 11:53:16
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0