Söndag

Söndag idag, så fort gårdagen gick! Idag har vi inte så mycket planer mer än att vi är bjudna på middag och senare i eftermiddag ska vi gå ut och gå med min systers hund

Egentligen borde jag ta mig lite tid att kolla igenom min garderob, frågan är bara om jag har lust att sätta igång det projektet? Nja vet inte... Det är en sån där sak som jag bara skjuter upp... Dåligt av mig, men det är inte roligt...

Update kl 11.25: Jag har städat garderoben - Jippi!!! Det blev en sortering för att hänga fram höstkläder och stoppa in sommarkläderna längre in i garderoben. Den här gången rensade jag inget, kände att det inte fanns ork till det. Men snyggt och prydligt är det nu i min garderob :)

Ha en bra dag!
 


Kommentarer
Postat av: Beata

Det där med garderoben borde jag också ta tag i! Kram

2010-09-26 @ 10:44:29
URL: http://beatas.se
Postat av: delinda

härligt med lite garderobsfix :)

2010-09-26 @ 14:08:18
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0