Dagen idag

Idag har jag klippt mig. Jag tittade igen på en bild av Emma Wiklund som jag la upp för länge sen och kände att nu får luggen växa ut och resten blev lite kortare - 5cm kortare. Ni får se en bild en annan dag, nu har jag en eldröd näsa...

På stan inhandlades också en present till mitt söta syskonbarn Felicia. Jag kan inte visa ännu vad det är eftersom Felicias mamma läser min blogg, ni får se när hon fyllt år istället

image499
Felicia på sin 1års dag

Jag hämtade paket efter jobbet - 2st faktiskt :) Det ena var klänningen med stjärnor och det andra var tandblekningen jag vann i en av Glitzy's tävlingar. Den ska jag börja använda inom väldigt kort. Blir fint med filmstjärne smile till sommaren


Bild lånad från Glitzy

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh shit vilken skillnad på tänderna, vore något för mig också :)

2008-04-14 @ 23:32:25
URL: http://emlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0