Torsdag

Veckan bara springer iväg. Så vad har hänt jag är ju så frånvarande. Det är något som skulle göras efter jobbet alla dagar tror jag.I onsdags köpte vi 30-års present, igår firade vi en tjej som fyllde 2 år och jag har fått lite nya arbetsuppgifter på jobbet som tar lite tid och ork från mig.

Vad har hänt mer... Jag har fått hem nedan cardigan jag beställde från Glitzy, snabb leverans som vanligt och den är jätte skön! Jag är på jakt efter en klänning från Permanent Vacation, mer om det senare. Jag har vunnit en tävling hos Glitzy ett paket med tandblekning. Kunde inte sitta bättre eftersom min är slut - Tack tack

Men, bättre sent än aldrig heter det väl ;)

2/4-08
¤ Cardigan - Glitzy ¤ Topp - AA ¤ Jeans - Acne ¤ Ballerinas
¤ Väska - Mulberry Bayswater ¤ Klocka - Casio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0