Dan före dopparedan

Imorn är det Julafton! Jag har lite sån där mys pys känsla som när jag var liten och det var dan före dan. Nu är snart alla bestyr för dagen slut, jag ska bara färga håret och måla naglarna. Men ni som har läst här ett tag vet ju hur rastlös jag är så jag har genvägar till båda projekten. Hårfärg som bara tar 10 min finns från Loréal och till naglarna så finns Malva Mavadry för att torka nagellack fort

Imorn ska vi först fixa lite här hemma, lite julstädning står på schemat och jag ska baka Cookies. Om ni har lite panik i julbaket tycker jag ni ska testa dem, jätte enkla och blir så goda! Tidigt på eftermiddagen ska vi till Christians föräldrar och julfika tillsammans med dem och hans mormor och morfar. Senare på eftermiddagen ska vi till mina föräldrar där Herman och Felica nog kommer sitta och vänta på att få öppna paket. Sen ska det lagas mat och tittas på tv - så mysigt det ska bli!

Ha nu alla ni en jätte mysig kväll!


   

Kommentarer
Postat av: Kristin

Så skönt det låter. Jag har också fixat naglarna idag. De blev lite slitna efter mina lösnaglar...

Hörde att du sviker mig på juldagen =(

Men vi kanske ses ute?!

2008-12-23 @ 22:19:23
URL: http://kristys.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kristin: Vi ses ute sen!

2008-12-24 @ 09:03:44
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0