Go' Kväll

Nu ska jag förflytta mig till soffan och se vad som visas på dumburken ikväll. Tittade lite i tv tidningen förut och upptäckte till min stora måndags sorg att det inte är något CSI kl 21, hur kan de göra så, ta bort mitt favvo program sådär? Jaja det finns säkert något annat som serveras på någon av våra 20 kanaler :)

Det blev visst en riktigt slappar dag idag som nu har övergått i slappar kväll. Jag glömde bort att städa skafferiet, eller kanske förträngde det. Tvättade två maskiner tvätt och lagade hemgjord lunch var nog dagens äventyr. Utanför dörren har jag inte varit men det var tydligen kallt så det gör nog inget den här gången

Har ni planerat Nyår än? Vi ska inte åka iväg nånstans i år, nu när Skrållan fortfarande är liten så vill vi inte lämna dem ensamma ens en natt. Skulle de vara hos mina föräldrar så tycker vi lite synd om Wilma som inte gillar att åka bil och då får hon göra det två dagar efter varandra. Jag pratade med min mamma idag, vi ska till dem på kvällen tar nog med min syster också, mamma bjuder på mat om vi inhandlar den eftersom hon jobbar hela dagen. Nu ska vi bara komma på vad vi vill äta. Tips någon på nåt gott?
 

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Jag ska på middag/fest hemma hos vänner. Ska bli mysigt med champagne & raketer men att ändå ta det ganska lugnt:)!

2008-12-29 @ 21:40:13
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Miss Agda

Jag ska bara äta middag hos en kompis (bara vi 2) på nyår, sambon är polis o jobbar. Jag tycker det är rätt så skönt så man slipper tänka på klänning o så. Det har varit en del fester nu i december så jag föredrar att äta gott o ta det lugnt.

2008-12-29 @ 21:51:09
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Syrran Cissi

hej!

jasså ska ni till mamma imorn ikväll:-)??

hör av dej så jag vet när, herman åker till sin pappa runt 4 imorn eftermiddag

2008-12-30 @ 07:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0