God Morgon!

Humör: Toppen!
Gjort: Gett kissarna mat och ätit frukost
Planer: Duschen nästa, sen Ica Maxi det är tomt i kylen och nyårsmaten ska inhadlas (blir fläskfilé och potatisgratäng). Sen ska vi till Linköping, jag vill spana lite på reorna där också
Ser på: Snyggingen Glitzy, mitt mål är ju de där jeansen och hon pushar mig
Lyssnar på: Diskmaskinen
Läser: Sofis mode
Dricker: 2 stora muggar kaffe
Äter: En smörgås
Bästa: Sämsta: Lite ont i magen, kanske är mjöl som spökar :(
Barn: Herman ska hämtas på dagis 16,30
Väder: Mulet en dag till...

Jag var bara tvungen att låna Glitzys bilder :) Titta på den snygga tjejen i de snygga jeansen! De ska skrivas ut och jag ska titta på dem varje gång jag vill ha en chokladbit då kanske jag snart kommer i mina jeans (Det är inte så långt ifrån)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jeansen är sååå snygga! Ha en bra dag!

2008-12-30 @ 10:31:56
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Camilla

Mia: Jaaaa! Tack :)

2008-12-30 @ 17:34:01
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0