God Morgon Nyårsafton!

Humör: Såsig! Jag vaknade kl 7
Gjort: Ätit frukost, surfat lite på den nya lilla datorn, varit sur över att blogg.se har krånglat i över en timme
Planer: Fixa mig, handla en del mat tills ikväll, hämta syrran, åka till M & P och bara mysa
Ser på: Hope's webbshop
Lyssnar på: Datorn surrar
Läser: Bloggar
Dricker: 2 stora muggar kaffe, idag igen
Äter: 1/4 kebabrulle, sen blev det nästan äckligt och jag har fått ont i magen... Måste nån dag ta mig till företagshälsovården (ja nu slipper jag allt vårdcentralen) och be dem testa för gluten intolerans
Bästa: Nyårsafton!!! Vi var hos Apollos resebyrå i Linköping igår (det finns ingen i Norrköping) och frågade lite om hotellet, tjejen vi pratade med hade varit där i våras, låter mycket lovande!
Sämsta: Inget sånt en sån här dag
Barn: Nej idag blir det barnfritt
Väder: Samma som igår mulet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0