Måndag morgon

Humör: Väldigt bra :) Lite rastlös bara, nu har jag snart varit ledig i en vecka och jag är inte van. Hur gör arbetslösa människor? Jag har alltid jobbat
Gjort: Vattnat blommor, tittat på vår nya advents gran (eller vad det är) Den lyste lite hela natten lång fast strömmen var av - Radiokativ??
Planer: Jag är nog en ganska planlös människa :) Så skönt med ännu en dag utan planer, fast imorgon får det nog bli ändring på det. Jo en plan har jag, städa vårt lilla skaffri skåp
Ser på: Wilma på gästsängen
Lyssnar på: Kaffebryggaren
Läser: Jag vill börja läsa Svensk Maffia, ska bara köpa den först
Dricker: Inget än, kaffet är snart klart, det ska bli gott!
Äter: Snart något till frukost
Bästa: Jag gillar mitt jobb, tro mig men det bästa just nu är att jag ska inte jobba förrän nästa onsdag. Jiho all övertid under hösten har gjort att jag har komptid att ta ut, det finns tom kvar tid när den här härliga ledigheten är slut
Sämsta: Nä inget idag heller, jo lite gnällig kan jag vara, jag har ont i höger axel och längst ner i ryggen på höger sida
Barn: Herman kommer hit imorgon, vi spelar nog Nintendo
Väder: Mulet nu igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0