Shopping innan jul


Vi var på stan en stund när jag slutat jobba idag, jag hade en julklapp kvar att köpa till Christian. Men det slutade med tre, jag hittade en sån rolig sak till mina syskonbarn så de fick varsin klapp också!

Till mig själv köpte jag en del också - Den här gången blev det inte billigt, men jag behövde lite påfyllning i badrumskåpet

Biotherm Lait Corporel - En favorit när det kommer till kroppslotion den blir så len och mjuk på huden, jag gillar nämligen inte kladdiga krämer/lotion

Lösögonfransar H&M - De är jätte bra trots det billiga priset på 39 kr

Läsögonfrans lim Make Up Store - Ja för limmet är sådär på H&M's fransar. Ett stort plus för den här är att den är svart färgad, blir lite som eyeliner

Kanebo Sensai - Jag har bara provat en gång innan och tyckte den täckte bra men var för dyr. Jag har använt Dual foundation från Make Up Store i ett år nu och börjar tycka att min hy har "vant sig" vid den och blir inte lika bra längre

Dosan till Kanebo Sensai - Ja den köptes också för den ingår inte när man köper pudret. Lite snålt för tillsammans blir det 535 kr
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh vilka härligt lyxiga inköp, men det är du värd!

Förresten, God Jul i efterskott ;)

Hoppas ni har det riktigt bra, KRAM

2008-12-26 @ 22:45:40
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ja nån gång ibland så :)

2008-12-27 @ 11:54:33
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0