Torsdag eftermiddag

Hej hopp! Jag har varit väldigt frånvarande från datorer ett tag

Humör: As förskyld!! Min näsa värker och är illröd av allt snytande
Gjort: Igår var jag på ett möte som jag kände att jag inte kunde gå ifrån, vi jobbade i små arbetsgrupper. Sen sov jag som en stock när jag kom hem. Idag gick jag till jobbet och försökte verkligen, men vid 12 kände jag att det inte gick längre. Huvudet sprängde och jag var jätte trött
Planer: Bli frisk, sova,  se på tv, kanske äta något
Ser på: Skrållan har krupit upp i mitt knä
Lyssnar på: Hon spinner så det vibrerar i hela mig
Läser: Massor som är jobb relaterat de senaste två dagarna
Dricker: Vatten i ganska stora mängder, tror jag har/haft feber de senaste dagarna
Äter: Köttfärsås blev det idag
Bästa: Att jag faktiskt kämpade på i 2 1/2 dag fast jag mådde uruselt :) Duktigt av mig
Sämsta: Jag hatar att vara sjuk
Barn: Nej
Väder: Något slags is regn med lite snöflingor i idag
Dagens tanke: Kan man få öroninflammation första gången när man snart är 30? Vänster öra värker
En nyhet: Jag har fått min första julklapp igår, vi bytte på jobbet. Man fick ett namn på den man skulle köpa till, sen samlades de ihop och gavs ut till alla. Men ingen fick veta vem som köpt den klappen man fick "Secret santa" - Glögg te och kaffe godis låg det i mitt paket
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0