TV i kväll

Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i soffan och titta på något. Men vad? Kl 20 på Söndagar har vi de senaste veckorna sett Bones på Tv 3 - Men idag är det något annat... Hittade inget alls bra i tv tidningen. Vad ska ni se på?

En sak jag är lite ledsen över är att alla mina Loka och Ramlösa är slut :( Gud så gott det hade varit med Ramlösa Jordgubb/Lime eller Loka Smultron/Citron... Får väl bli vanligt kranvatten ikväll istället

Men tills imorgon ska jag både hitta något bra att se på tv och köpa Ramlösa eller Loka
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

köp en sodastream istället, mycket miljövänligare än loka eller ramlösa ;D

2008-12-14 @ 20:25:49
URL: http://entersofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0