Clogs


Bilder lånade från Swedish Hasbeens

Jag som snart är 30 (om ett år i alla fall) har många minnen av träskor från när jag var liten. Varje sommar sprang jag runt i ett par som oftast var svarta - så ont jag fick i fötterna i början men så sköna de blev sen. Min mamma tyckte inte om när vi sprang i träskor - det brukade sluta ganska illa. Jag har några ärr på mina knän som minnen av det

Nu verkar träskor vara på ingång igen och jag vill gärna ha ett par! De här har lite högre klack och är i ljust rosa läder. Modellen heter Flätad High och kommer från Swedish Hasbeens. Men jag vet inte vad som hänt med priset. Jag har ett vagt minne av att träskor var ganska billiga - dessa går loss på 895 kr

De finns i så många fina färger...bla Rosa, Brun och Marinblå
 

Kommentarer
Postat av: Mumari

Åh, jag minns också träskorna, hur obekväma dom var i början och hur lätt man vrickade fötterna!

Fast de där var coola!

Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-06-08 @ 17:57:55
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0