...

Jag kom helt enkelt inte på någon rubrik. Hemma från jobbet nu och har precis ätit en mumsig bulgursalld med luft torkad skinka och kyckling. Nu ska jag tvätta resten av kvällen så så mycket roligare än så blir det inte.

I söndags glömde jag skriva hur det gick med att leta jeansshorts på Topshop. Helt värdelöst gick det, fanns ingen av de modeller jag letade efter. Nu har jag beställt de ljusa från webbshopen istället - bara hoppas de passar


Dom får nog åka upp något eller ett par varv till - de ser lite långa ut. På Sofi Fahrmans blogg har jag sett att hon har ett par riktigt snygga ljusa - kan ju hoppas att de kanske kan sitta ungefär så :)
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Visst får du låna den! Jag snodde den på nätet men har beskurit och fixat skuggan...

2008-06-03 @ 19:10:31
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: EMMA

Dom jeansshortsen har jag och älskar dem. Lagom långa. Kika på min blogg så får du se.

2008-06-03 @ 21:35:43
URL: http://luxe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0