Onsdag morgon

Inte min mening att skrämma iväg er med den usla låten i förra inlägget :) Det var bara en liten påminnelse att allt här i livet kan inte vara roligt, hihi


Humör:
Irriterad över en sak som hände igår på jobbet
Gjort: Ätit frukost
Planer: Jag ska till Västerås
Ser på: En mörk himmel

Lyssnar på: Rix
Läser: NT kom nu kl 6, då var det för sent så jag läste gårdagens Aftonblad
Dricker: Ananas juice

Äter: Vanlij yougurt med naturell keso (vad annars)
Bästa: Jag har semester på fredag
Sämsta: Att ta tag i det som gjorde mig irriterad igår
Barn: Nope
Väder: Vet inte det är mörkt
Dagens tanke: Tänk om alla skulle göra vad de ska göra och inte en massa andra saker och sen skylla på mig
En nyhet: Obama vann!
 
Hur ser er dag ut?
 


Kommentarer
Postat av: Mia

Hm, jag har faktiskt haft en ganska vanlig dag, inget som vore nytt liksom.

2008-11-05 @ 21:12:42
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0