Söndag

Humör: Vet inte riktigt - Trött iaf
Gjort: Ätit frukost - Plockat ner Skrållan från ställen där hon inte får vara
Planer: C's mamma ska bjuda på porterstek idag
Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Suset från datorn
Läser: Lyssnade Luftslottet som sprängdes men batterierna i Ipoden tog slut
Dricker: Juice och kaffe

Äter: Ägg
Bästa: Lugnet här hemma
Sämsta: Jag är nog allt lite bakfull...
Barn: Nope
Väder: Blå himmel och sol
Dagens tanke: Imorgon är det måndag och jag gillar inte måndagar
En nyhet: Jag var ute igår första gången på väldigt länge. Vissa människor ser man alltid ute, antingen ser de desperata ut eller så ser de bara ut att tycka att det är väldigt kul att gå ut. Jag tillhör hellre nr 2 än nr 1. De där ettorna liksom ser bara mer och mer slitna ut efter varje år...
 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycks ha klarat mig från bakfyllan! Fantastiskt!

2008-11-02 @ 11:33:56
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ellinor: Skönt!

2008-11-02 @ 11:55:29
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0