Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Mia - Skitkul med olika listor och utmaningar så här kommer den!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
Den här kategorin blir lite lustig, jag har hjärnsläpp och kommer inte på vad jag brukar se på tv :)
1. CSI
2. Morden i Midsommer
3. Våra bästa år (hinner aldrig se tyvärr)
4. På Spåret
5. Halv åtta hos mig
6. Cold case
7. Dr Phil (haha)
8. Poskodmiljonären


8 saker jag gjorde igår:

1. Var på julmarknad
2. Glömde köpa en julklapp
3. Åt middag hos mamma och pappa
4. Busade med Skrållan och Herman
5. Tittade på tv
6. Röjde undan en massa saker här hemma
7. Hittde väldigt fina handdukar från Lexington
8. Bloggade


8 saker jag ser fram emot:

1. Framtiden
2. Förhoppningsvis få vara ledig 18 dagar i sträck över jul & nyår
3. Att julen snart är här
4. Att få börja jobba som vanligt efter nyår
5. Vi ska boka en resa så vi inte är hemma när jag fyller 30
6. Lite vinter tack!
7. Se Skrållan bli stor
8. Faktiskt att bli 30 år


8 favoritrestauranger:
1. Mammas mat
2. Super sushi i Göteborg
3. Spicy hot
4. Pappagrappa
5. Kimono sushi (men bara ta med hem)
6. Athena pizza
7. Pappagrappa pizza
8. Ibland McD


8 saker på min önskelista:

1. Att mina när och kära ska vara glada och må bra
2. Jag vill vinna 25 KSEK/mån i 25 år
3. Att bli ännu bättre på jobb och förstå produkterna bättre
4. Att den här lågkonjunkturen ska försvinna
5. Att jag ska gå ner nästa 10 kg
6. Vinna en resa till min 30 års dag, gärna något väldigt lyxigt
7. Få en heldag då jag får shoppa obegränsat och någon annan betalar 
8. Ett hus - Gärna se ut så att jag själv måste bestämma hur allt ska vara

Nu utmanar jag Alexandra, Käthe, Bina, Camilla, Beata och Petra
 


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Vad roligt, den ska jag göra =)

2008-11-30 @ 20:24:14
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

God morgon! Ska bli. Hinner inte nu så det får bli om ett par timmar dock :)

2008-12-01 @ 06:27:14
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Bina

Klar.

2008-12-01 @ 13:04:31
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/
Postat av: Petra

Ska fixa utmaningen nu =) Ursäkta förseningen.

2008-12-02 @ 14:57:45
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0