Söndagen

Uhhh jag måste snart packa igen. Imorgon åker jag till Oskarshamn för att jobba och stannar tills tisdag så något ombyte och lite mer skit måste ner i den lilla resväskan. Jag skriver skit bara för att jag är urusel på att packa, antingen får jag med mig för mycket eller så saknas nån sak som jag absolut måste ha... Nästa gång jag åker dit blir bara över dagen, inte så kul att sitta i bilen i 5 timmar samma dag men man slipper ju resväskan

Innan packningen börjar ska jag i alla fall krypa ner en stund i sängen bredvid Skrållan, hon bara ligger där och myser! Sen ska vi väl få i oss lite mat också. Vi har vait och veckohandlat på Ica Maxi på förmiddagen och idag blir det pasta Carbonara - Mums


Men först alltså mys med lillkatten
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Ser hur mysigt ut som helst med den söta och goa katten=) Jag är precis lika dålig på att packa; har alltid en tendens att dra med mig på tok för mycket men lyckas alltid missa det där väsentliga...;-(

2009-04-05 @ 13:51:32
URL: http://mollysmix.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Molly: Ja hon är gosig! Visst är det svårt att packa...

2009-04-05 @ 15:53:14
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0