Torsdag morgon

Så härligt det känns idag, jag är supertrött precis som på en Tisdag. Det är bara andra arbetsdagen denna vecka som en Tisdag men det är faktiskt Torsdag!

Idag ska jag försöka komma iväg lite tidigare till jobbet för att kunna sluta tidigt. Under lunchen hoppas jag Jill är på för att gå en promenad, gärna minst 30 minuter. Sen när jag är klar med att jobba så måste jag hem och städa lite, det kommer en mäklare imorgon på lunchen, han ska göra en värdering av vår lägenhet. Efter städningen måste jag skynda mig iväg, Annica och jag ska ut och gå med Friskis & Svettis, de har 5 km promenad genom stan med glögg och pepparkaka. Fast ingen pepparkaka för mig, Jill klarar sig ju utan så då ska jag med göra det :)

Sen ska jag hem igen och göra mig en matlåda, det finns laxfilér i frysen, jag ska köpa ett blomkålshuvud och göra mos till fisken. Blir en god lunch tills imorgon

Hur ser er dag ut?
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Jobbar 6.45-16, sen hem o blogga lite och slappa ;)

Har inga planer för kvällen faktiskt förutom kanal 5 kl 21. KRAM



PS. Lycka till med allt idag!

2009-01-08 @ 06:24:39
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Ja fy för kräksjukan. Framförallt med tanke på att man vet vad som förmodligen väntar alla oss andra tre... Blä! Men det är klart, två kilo försinner väl. ha ha... Måste se nåt positivt med det:) Jag hade inte heller någon direkt favorit igår utan kollade mest för att det är lite småtrevligt att blicka tillbaka precis som du sa. Ha en fin dag denna underbara torsdag (som är extra bra eftersom det nästan är en "tisdag" som sagt)...

2009-01-08 @ 07:09:55
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fin Torsdag

2009-01-08 @ 10:01:46
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Ja, jag lär ju aldrig glömma att det heter claim nu iaf =)

2009-01-08 @ 12:06:11
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0