En helt ovanligt vanlig Söndag

God morgon! Hoppas ni också har sovit gott, nu när det är kallare ute (läs typ höst) så har jag kommit på endast 1 positiv sak. Jag får sova gott på nätterna, det är svalt istället för outhärdligt varmt. Sen kan jag räkna upp säkert 100 dåliga saker. Men vet ni den negativa saken som toppar listan är iaf att jag måste ha vår jackan på mig igen. Det är ändå ganska ok med lite svalare sommardagar så man kan använda en kavaj som jacka. Men gränsen går absolut vid att det är så kallt och regnit att v å r j a c k a n med luva åker på igen. Igår när det regnade som värst så frös jag som en gris även i den! Hallå min sommar var är du?

Jag läste vädret igår och då såg det ut som det skulle bli finare från onsdag, sol o lite moln och ca 20-25 grader. Men idag står det att det väntas mer regn till nästa helg. Då ska jag på en sommarfest hemma hos ett par kompisar som har radhus. Hur kul är en sommarfest när det regnar? Jo då det lär väl fungera ändå, men det blir ju så mycket mysigare när det är sol och varmt ute

Min 3:e lediga dag i sträck, underbart med långhelg ibland! Idag har vi tänkt att städa lite här hemma. Vi äger ju två lurvmonster, Wilma & Skrållan, de fäller en hel del nu på sommaren. Man hittar katthår precis överallt, på kläder, på kudden (i munnen alltså), på mackan när man äter frukost. Ja de är överallt... Det konstiga är att Skrållan som är långhårig fäller mindre än Wilma som är en hederlig bondkatt. Wilma kanske får sätta på sig kopplet idag och följa med ut på gården och bli borstad med kardan
 

Kommentarer
Postat av: Malin på Livingroom

hej camilla. jag har mejlat dig :)

2009-07-12 @ 12:08:45
URL: http://livingroom.blogg.se/
Postat av: Josefina

Ha en fin söndag!

2009-07-12 @ 14:02:00
URL: http://josefiiina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Malin på Livingroom: Jag skickade ett svar

Josefina: Tack!

2009-07-12 @ 14:57:54
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0