Coffe time



Jag är en riktigt kaffe-o-man!

Inte så att jag måste ha kaffe direkt när jag går upp. Men på helgen måste jag ha kaffe till frukosten och sen ännu en kopp som jag alltid dricker vid datorn. Nu alltså kopp nr 2 =) När jag jobbar dricker jag alltid en kopp direkt när jag kommer jobbet och sen en till någon timme senare. På vardagarna dricker jag även kaffe senare under dagen

Det jag inte kan göra är att dricka kaffe efter kl 18. Jag blir trött sen på kvällen som vanlilgt men kan liksom inte somna utan blir mest stressad av att jag inte får sova de timmar jag behöver... Det är troligen mer psykiskt är fysiskt men jag skiter i vilket för jag vill kunna sova
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0