Förlåt mig...

... Jag är urusel på att blogga den här veckan! Vet inte vad som hänt med mig, har bara inte kommit på något att skriva om eller visa sen i förrgår - Skit dåligt! Idag blir det inte mer än det här för nu ska jag bege mig hemifrån och möte upp Marie för en fika och lite catch up. Inte något imorgon heller antar jag eftersom jag och Annica ska till Stockholm för en höst shopping runda. Det ska bara shoppas, speed shoppas blir det när jag är i Stockholm eftersom det finns så mycket mer butiker än här

Ja ja jag är tråkig jag vet! Jag är tillbaka på söndag istället - Lovar 

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Oh, vad kul! Hoppas du hittar en massa fint!

2009-09-05 @ 17:05:21
URL: http://beatas.se
Postat av: Camillas dagar

Usch, jag här också i en riktig bloggsvacka...

Kikar in och säger hej bara.

Kram!

2009-09-05 @ 22:32:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0