Lite frustrerad...

Tidigare i veckan skrev jag att vi bokade våra biljetter till Alicante med Ryanair och att vi missade de billiga biljetterna som fanns dagen innan, och att det stod att det bara fanns 3 platser kvar. Vi vågade alltså inte vänta längre... Nu minsann står det inget om att det bara finns 1 plats kvar och de har sänkt priset rejält! När vi bokade var grundpriset för
2 personer ca 1 300 kr, nu är det bara 320 kr :(

Egenligen är det inte hela världen eftersom det ändå är billigt att flyga men ändå 1 000 kr... Inköparen i mig ser rött när priset ändras så mycket

Ja ja jag är inte ledsen för det, vi ska på semester det är huvudsaken, jag ska få känna av högsommar värme även fast det är början av September! Det ska bli helt underbart, vi kommer få 3 1/2 dag där och bara 2 semesterdagar behövs

Nu är förresten hotellet bokat, Spa Porta Maris & Suites del Mar, även där kunde vi ju ha valt ett billigare. Men vi är vi och vi vill ha ganska hög standard och nära till allt. Vi kommer bo med hamnen framför hotellet och stranden bakom, sen bara ett par hundra meter till staden, allt nära inpå


 

Kommentarer
Postat av: Linnea- ungmamma & ryttare

Jag är en av dom 20st finalisterna till att bli årets bästa ungmammablogg, den med flest röster vinner så SNÄLLA SNÄLLA klicka in på länken nedanför och skriv att du röstar på nr 8 man får rösta 1gång per dag till sista augusti :)



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-12 @ 12:22:32
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0