Materialval

Jag gillar när det är bra material i de kläder jag köper, helst ska de vara i bomull, ull eller siden. Det är material som både andas och ser bra ut. Visst händer det att jag också köper en och annan blus i polyester, men jag försöker undvika

Det börjar bli dags att fylla på höstgarderoben och jag letar just nu efter någon skön tröja. Jag såg att Käthe tipsade om den här från La Redoute, visst är den lite dyr med priset
749 kr, men de har ofta rabattkoder. Den är gjord i 85% siden och 15% kashmir, helt underbart! Jag har en liknade från La Redoute som jag köpte på en rea och siden i en tröja är en riktig höjdare


                              Bild lånad från La Redoute
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0